zondag 24 maart 2013

Voorjaar en Vlinders

Op de website Webshop AnMaCreatief wil ik met onderstaande kaartjes meedoen aan de challenge. De opdracht was om vlinders te verwerken. Zelf vind ik het een mooie kaart geworden. Ik vind de combinatie zwart, wit toch wel erg mooi. Het rood vormt een aardige maar toch niet al te opvallende afwisseling.





Met het groene kaartje doe ik ook mee met de Voorjaarskaart van Creative Cutting ChallengesOpdeze site staan ook weer een heleboel voorbeeldkaarten. Erg mooi allemaal.


Het papier van beide kaarten is eenvoudig knutselpapier, de mallen komen uit de map van mijn collega. Ze zijn paars van kleur dus dan weet iemand misschien van welke fabrikant ze zijn. Het zou leuk zijn als ik wat win want ik mag die mappen met mallen niet eeuwig houden en dan heb ik niet zo heel veel meer. Ik probeer welke elke keer iets te kopen en heb nu een beetje de basismallen zoals ovalen, vierkanten en rondjes. De laatste tijd heb ik papier, plaksteentjes en stempeltjes gekocht. Ach, iedere keer iets en dan komt het vanzelf. Ook dit kaartje doet mee bij de challenge van Webshop AnMaCreatief




3 opmerkingen:

  1. Hoi Ria, in het voorjaar fladderen ze idd weer in het rond en wat kan ik daar van genieten zeg! Van jouw kaartjes kan ik hetzelfde zeggen en je ziet: met weinig kan het ook heel mooi worden! Hartstikke leuk dat je mee doet met de challenge van CCC en veel succes gewenst!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Je vlinders komen net echt van het papier af. Wat heb je dit super gedaan! Heel subtiel, maar heel mooi!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief!

    Liefs Lotte

    P.S. De mallen zijn van Joy! Al wat oudere; maar blijven schitterend. Ook de bloemetjes op de groene kaart zijn van Joy! En de achtergrond-vormen zijn nestabilities.
    We zijn allemaal met weinig begonnen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vlinders! Hoop dat de lente gauw komt.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging van CCC. Veel succes en hopelijk tot de volgende keer!
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen