zaterdag 30 maart 2013

Theetijd

Kwam ik nog een 3d-stansblok tegen, toen ik op zoek was naar plaatjes. Ik heb het blok gekocht bij Action, de gebruikte mallen zijn double dies van Boekenvoordeel, bloemen van Joy Crafts. De bovenste bloemen komen van donker blauwe mallen. Daar ben ik helemaal niet blij mee, want die geven af. Op de snijranden is telkens een beetje blauw te zien terwijl ik toch hagelwit papier met linneneffect gebruik heb. Dat papier van een schitterende kwaliteit heb ik van Drukkerij Grafisch Compleet in Capelle aan den IJssel gekregen. Jammer, maar ik doe er weinig aan, behalve dan niet meer gebruiken met wit papier.

Als ik naar de foto kijk, valt het op dat je de 3d niet ziet. Ik zal  morgen nog eens proberen om een betere foto te maken.



1 opmerking:

  1. Hallo Ria

    Zo is geen blauw te zien. Vind het een heel mooie kaart en het theezakje is erg leuk erbij.

    Fijn paasweekend.
    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen