zondag 24 maart 2013

Bingo

Wat valt er veel te leren in Scrapland. Ik kwam bij ScrapkaartChallenge een uitdaging tegen waar je een Bingo-kaart moest maken. Ik nog denken aan zo'n ding met nummertjes erop. Ik heb in ieder geval stempeltjes met de cijfers 0 tm 9, maar ik vond dat de kaart dan wel erg groot zou worden als ik getallen boven de 10 moest gaan stempelen. De goede raad die ik mijn  leerlingen altijd geef:  "Eerst lezen wat er staat.", heb ik nu zelf ook maar eens opgevolgd en toen werd het gelijk duidelijk. Ik heb het diagonale rijtje "Cirkels, blauw en knopen" gekozen. Ik zit met een knopendoos met wel meer dan 2000 knopen en knoopjes, dus dat was makkelijk. Wederom merk ik dat ik nog steeds te weinig spullen heb (wat een klaagster) om te concurreren met al die dames die van die mooie stempels hebben en ze ook nog eens zo prachtig in kunnen kleuren. Dus winnen zal ik waarschijnlijk niet, maar ik doe met deze eenvoudige kaart gewoon lekker mee. Het is wel meer een kaart die je bij een cadeau moet geven, want versturen wordt een kostbare zaak.


1 opmerking:

  1. Wat een mooi bloemenkaartje. En wat een leuk idee, die knopen als bloemen.

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij ScrapKaartChallenge.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen