donderdag 1 augustus 2013

Zeepdoosje, kastlabel en een sleutelhanger.

Van de club Hobbyplezier met scrapdoosjes kreeg ik het patroon van dit doosje. In het laadje kan je natuurlijk van alles doen, maar ik heb er een heerlijk geurend stuk zeep L'Air du Temps van Nina Ricci in gedaan. Het medaillon, het hoofdje en de vlinder zijn Marianne Design. Het papier is van StudioLight. De inleg van het doosje is een snijpatroon dat ik op het Internet gevonden heb.




Ook leuk om te maken: sleutelhanger. Ik kreeg deze van mijn zus.


Als je van een opgeruimde babykledingkast houdt, is het misschien leuk om van die labels te maken die je op de roede hangt. Het gaat om het idee natuurlijk.




Hier is de video waarin heel goed te zien is hoe je dat zelf  met de software voor de Silhouette maakt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten