zondag 18 augustus 2013

Lint en een kaartje voor een aanstaande moeder.

Ik probeer zo langzamerhand te beginnen met het maken van de kerstkaarten. Niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen. Wij vieren nog Sinterklaas en ik wil dan voor ieder gezin ongeveer 10 leuke kerstkaart klaar hebben als cadeautje. Dat vult de zak van de Sint voor de mensen die te groot voor de goedheilig man zijn. Er zijn zakjes met 10 meter lint in allerlei kleuren te koop bij Xenos. Het lint van 3 mm kost 0,99 euro en dat van 7 mm 1,29 euro. Stuk goedkoper dan op de markt: daar betaalde ik 0,30 per meter voor lint van 3mm.

Tot zover het lint. Ik hoorde gisteren dat de buurvrouw een baby krijgt. Dat is weer een goede reden om een kaartje te maken. Het ontwerp van het rose babykaartje heb ik aangepast en dat is deze kaart geworden.





2 opmerkingen:

  1. wow deze is ook heel grappig zo......Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor. Felicitaties aan de aanstaande moeder. En wat super dat je zulke mooie kaarten maakt als Ssinterklaascadeau.

    BeantwoordenVerwijderen