donderdag 9 mei 2013

Varen, varen.........



In een blok van Boekenvoordeel vond ik een heleboel velletjes met golven, zeepaardejs, schelpjes en zeilboten. Nu ik toch begonnen ben om maar eens te gebruiken wat ik in huis heb, was het wel leuk om daar iets mee te doen. Bij de site van Liftchallenge 'moet' er een kaart gelift worden. Dit is die kaart:


De originele kaart is van Suzanne. Op haar blog staan een heleboel andere leuke kaarten.


Zoals gezegd het papier is van Boekenvoordeel. Dat heb ik tijdje geleden gekocht; 3 blokken voor de prijs van 2. Het plaatje is een freedie digi. Helaas weet ik de website niet meer.


Het goudkleurige 'touw' is van Sorbo. Aan boord van een schip rollen ze de touwen ook altijd netjes op, dus dat heb ik ook maar gedaan. Dat was nog een priegelwerk want dit spul laat zich niet makkelijk vormen. Vandaar dat het uiteinde er niet lekker losjes bijhangt.



3 opmerkingen:

  1. Leuk geworden Ria! Ik heb ook zo'n missie en heel toevallig ligt dit papier ook nog op me te wachten. Kun je toch wel veel kanten mee op moet ik zeggen. Leuk dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee! Ook het stukje touw dat je hebt opgerold, een erg origineel detail! Leuk dat je meedoet met de Liftchallnge, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk het meritieme thema, en het raffia heb j eook leuk verwerkt. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen