woensdag 8 mei 2013

Blauw kaartje

Vandaag heb ik eigenlijk alleen maar geluierd, op Pinterest gekeken en wat kaartjes gemaakt. Ik ga nu eerst eens proberen spulletjes te gebruiken die ik gewoon heb. Ik heb in het begin nogal veel papier blokken gekocht, deels ook omdat ze bij het Kruidvat, Action, Wibra en Zeeman zo goedkoop waren. Maar ja, ze zijn eigenlijk alleen goedkoop als je ze ook gebruikt. Daar ga ik me de komende tijd maar eens mee bezighouden.

Op de meeste kaartjes plaats ik (nog) geen tekst omdat ik niet echt van tevoren weet voor welke gelegenheid ik ze ga gebruiken. Zo zou ik onderstaand kaartje kunnen gebruiken voor een jarige  boekenwurm of voor iemand die geslaagd is. Ik kan later altijd nog kleine aanpassingen doen.




Het papier is van Art Talent, het stempeltje is een freebie digi. De geponste rand komt van een pons van Boekenvoordeel. De rondjes zijn van Nellie Snellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten