maandag 1 april 2013

Gefeliciteerd

Een beginnersopdracht lijkt soms zo makkelijk, maar het viel voor mij een beetje tegen. Er moest een plaatje van een meisje bij. Bij het verlaten van de demonstratiedagen van Doe@ding kregen alle bezoekers een afscheidscadeautje mee en dat was o.a. een mooie stempel van een meisje met bloemen in haar armen. Het meisje heet Bloss en is van F&F Cards. Een schattig ding. Maar ja, nu moest het natuurlijk wel ingekleurd worden. Daar kwamen de Flexmarkers, die ik in de aanbieding bij Doe@ding had gekocht goed van pas. En dat inkleuren viel dus héél erg tegen.Daarna moest het kind ook nog uitgeknipt worden en daar ben ik ook al geen ster in. Het volgende probleem was dat op de voorbeeldkaart een randje gras stond en daar wist ik in eerste instantie geen oplossing voor. Maar in de map van mijn collega kwam ik een bronskleurige mal tegen met een soort kelkmotief. en door iedere keer drie van die kelkjes over elkaar heen te plakken kon ik met de bloemetjes van Joy! Crafts in ieder geval een bloemenrand maken. Ik mag mijn collega wel dankbaar zijn: als ik zijn map niet had mogen lenen had ik eigenlijk de afgelopen weken niet veel kunnen doen.  Het gebruikte cardstock komt van een pakket knutselkarton en het designpapier is een A5 papierblok van E.M.P. dat ik beide gekocht heb bij Action. De plaksteentjes zijn van Kars. Het valt me mee dat de inkt van het stempeltje niet is uitgelopen.






3 opmerkingen:

  1. Dat is je nog knap gelukt.De afbeelding lijkt me erg moeilijk te kleuren zeker met de flex.
    Vrolijk met al die bloemen.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen