zaterdag 4 januari 2014

De Wipmolen

Ik zag ergens op het internet dat iemand zo'n leuke molen had gemaakt. Je hebt hem vast wel eens gezien. Ik heb afgelopen zondag het betaalpatroon besteld en ben gisteren en vandaag met een proefversie bezig geweest.


 
Dus als je tekeningen/patronen zoekt van dit soort dingen zoek dan eerst eens op google door 'bouwplaten' in te typen. Als je het patroon van de molen wilt hebben, kun je dat dus gratis downloaden, KLIK HIER.
Het copyright berust overigens bij Vereniging De Hollandse Molen en is een ontwerp van G. Pouw.


Bij het in elkaar zetten ben ik wat dingetjes tegengekomen die ik bij de goede versie iets anders moet doen. Daarom ben ik blij dat ik eerst deze proefversie heb gemaakt.

Materiaal:
Cardstock en papier: los gekocht bij Creative Shop
Patroon: gekocht op Internet
Bloemen en lint: Boekenvoordeel
Randpons: Martha Stewart
Apparaatje om ribbels in papier te maken.

2 opmerkingen:

  1. Oei wat jammer dat je dan zo voor de gek gehouden word.
    Maar ik vind hem wel heel mooi geworden!

    Goed weekend!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenavond, Ik ben voor een wervingsactie op zoek naar een gratis bouwplaat van een molen. Zag uw blogpost en wil graag het model downloaden. Ik kom allen nergens als ik op 'klik hier' druk. Is er een andere manier? Hoor graag van u. Hartelijke groet! Oma Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen