woensdag 25 december 2013

Nog meer kalendertjes.

Ik heb nog 3 kalenders te gaan en dan heb ik dat projectje ook weer af. Toen ik die kalendertjes kocht op de beurs in Utrecht, had ik alleen een kalender voor mezelf in gedachten omdat ik niet van die grote kalenders hou. Bovendien weet ik nooit waar ik ze op moet hangen, omdat ze meestal niet bij je inrichting passen. Behalve op het toilet dan misschien. Inmiddels kom ik eigenlijk kalendertjes tekort omdat nu meer mensen vragen: "Kun je er voor mij ook een maken?" Maar ik heb geen flauw idee waar ik ze vandaan moet halen. Wederom komen de mallen van mijn lieve collega weer goed van pas.



Materiaal:
Papier: blokje van boekenvoordeel
Plakpareltjes: Art Talent
Bling-bling ding: Wibra
Mallen: Marianne Design en de bloemen aan de buitenzijde van een mij niet bekend merk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten