dinsdag 11 juni 2013

Vierkant doosje

Vanmiddag een aardig doosje gemaakt. Beetje vintage-achtig en ik vind hem zelf wel mooi geworden. Ik ben van plan er een notitieblok met een mooi bijpassend kaftje in te doen. De binnenzijde heb ik met hetzelfde designpapier beplakt. De strik is Luxury ribbon van Forever Friends en de stickers van DécoTime. Het papier van StudioLight.




Challenge:
Paper PLaytime #12 22-06



Tja, dan ben ik vanmiddag toch nog even bij Action geweest! Laten ze daar 4 blokken cardstock met glitter hebben én laat ik die nou toch niet hebben zeg! Ik kwam ook nog twee leuke blokken met 30x30cm, dubbelzijdig, 250 grams cardstock tegen. Natuurlijk riep dat allemaal heel zielig of ze met me meemochten. Ook nog een klein statiefje voor 0,69 cent en wat ronde doosjes met verschillende kleuren strass-steentjes. Dat was weer een tas vol.


3 opmerkingen:

  1. Ja wat iss dat dubbelzijde papier mooi he Ria....je
    doosje is ook prachtig geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ria

    Mooi doosje.zijn zo leuk om te maken.
    Die blokken zijn echt mooi,heb er nu 2 ,misschien tijd om weer eens te gaan,ha,ha.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so beautiful. Thanks for joining us at PPT for our Anything Goes challenge.
    Anita
    DT PPT
    http://scrappyhappymommy.blogspot.ca

    BeantwoordenVerwijderen