zondag 17 februari 2013

Notitiepapierhouder

Gisteren ben ik even naar de Creativ Shop in Nieuwerkerk aan den IJssel geweest. Wat een leuke zaak en wat een assortiment! Ik had van tevoren hun website bekeken om te zien of ze iets van mijn gading hadden. Maar, als je daar bent zie je zóveel leuke en mooie dingen dat je uiteindelijk toch met meer weggaat dan de bedoeling was. Nu was het alleen wat minder erg omdat de winkel 1 1/2 jaar bestaat en de klanten een forse korting kregen.

Het was er ook gezellig druk. Je kon ook gelijk aanschuiven bij een demonstratie met Te Gekke Krijtjes. Dat zijn driehoekige 'krijtjes' van bijenwas waarmee je papier kunt kleuren en waar je dan met een doekje met terpentine overheen moet gaan. Het is wat lastig uitleggen, maar kijk even op de website van Te Gekke Krijtjes. Het gaf ook een prachtig effect op papier dat je van tevoren geëmbossd had.

Uiteindelijk ben ik thuisgekomen met heel wat leuke spulletjes, o.a. mallen van Marianne Design en een heleboel stempels.

's Avonds heb ik me met heel veel genoegen zitten vergapen aan al die mooie dingen die op websites staan. Ik gebruik over het algemeen Pinterest . Je raakt niet uitgekeken. Verder een beetje zitten klungelen met een houdertje voor notitieblaadjes. Zelf de vorm getekend en die was prima, maar het is toch lastig om het supermooi te krijgen, maar goed, ik ben nog maar een beginneling.




Dan zit er toch nét iets scheef en leek het roosjes maken makkelijker dan het was, kwam ik er te laat achter om in de voorkant een inkeping te maken zodat het wat gemakkelijker is om een blaadje te pakken. Ach, al doende leert men.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten